Hvis du ikke har modtaget mailen, skal du kontakte den afdeling, hvor du oprettede en sag, og tjekke med dem, om mailadressen er korrekt. 

Psykolog:

Hvis du har fået max 2 behandlinger/samtaler kan vi sende betalingsgarantien til en anden behandler. 

Har du fået +2 behandlinger, skal du kontakte dit forsikringsselskab og snakke med dem om at oprette en ny betalingsgaranti til en anden behandler.

Fysisk behandling

Hvis du har fået max 1 behandlinger/samtaler kan vi sende betalingsgarantien til en anden behandler. 

Har du fået +1 behandlinger, skal du kontakte dit forsikringsselskab og snakke med dem om at oprette en ny betalingsgaranti til en anden behandler.

Det er som udgangspunkt altid behandleren selv, som anmoder om flere behandlinger, og dermed ikke dig. 

Der er dog hvilke undtagelser ved Tilvalg til din police, bl.a. Sundhedsordning eller Kronisk Lidelse. Her er det dig, som skal kontakte dit forsikringsselskab for at få en ny betalingsgaranti. 

Vilkårene for, hvem der skal anmode, fremgår af den mail du har modtaget ved oprettelse af sagen.