Behandlere bør benytte vores GLN faktureringsmulighed for hurtig og sikker ekspedition.

PrimaCares GLN-nummer: 57 90 00 23 27 100

Hvis du har spørgsmål til proceduren, er du meget velkommen til at kontakte vores regningsteam (hverdage 9-16) på telefon 78 79 39 40 #2 eller mail: faktura@prima-care.dk

Det er muligt for behandlere at sende en faktura på E-mail til betaling: faktura@prima-care.dk

Bemærk: Hvis du benytter E-mail til at fremsende dine regninger til os, skal du sikre at du kan kommunikere sikkert med os, og dermed overholder persondataforordningen.

Vi kan kontaktes på tlf. 78 79 39 40 (tryk 2 ved menuen og herefter tryk 1 for at komme til regningsteamet) eller send en mail på faktura@prima-care.dk. Husk altid at notere det referencenummer, som henvendelsen drejer sig om.

Antal behandlinger er altid behovsbestemt og antallet fremgår af betalingsgarantien.   

Dog er antal behandlinger på en betalingsgaranti på Kronisk Lidelse eller Sundhedsordningen fastlagt på forhånd og her skal forsikringstager selv anmode sit forsikringsselskab om flere behandlinger. 

I skal altid notere det gældende referencenr., som dækker i fht. behandlingsdatoen og det anmodede antal behandlinger.

Her skal du gå ind på portalen og afslutte forløbet med en fyldestgørende begrundelse og sende en faktura på en førstegangsbehandling.

Der afregnes når forløbet er afsluttet.

På betalingsgarantien står der en gyldighedsdato. 

Hvis forsikringstager er startet tidligere en dette, skal denne selv kontakte sit forsikringsselskab.

Med lægehenvisning betyder at det er en sag med henvisning og behandlingerne skal dermed faktueres efter gældende sygesikringstakster.