Opstart af behandling

Jeg har ikke modtaget mail med samtykke - hvad gør jeg?

Hvis du ikke har modtaget mailen, skal du kontakte den afdeling, hvor du oprettede en sag, og tjekke med dem, om mailadressen er korrekt. 

Jeg vil gerne skifte behandler - hvordan gør jeg?

Psykolog:

Hvis du har fået max 2 samtaler kan vi sende betalingsgarantien til en anden behandler. 

Har du fået +2 behandlinger, skal du kontakte dit forsikringsselskab og snakke med dem om at oprette en ny betalingsgaranti til en anden behandler.

 

Fysisk behandling:

Hvis du har fået max 1 behandling kan vi sende betalingsgarantien til en anden behandler. 

Har du fået +1 behandlinger, skal du kontakte dit forsikringsselskab og snakke med dem om at oprette en ny betalingsgaranti til en anden behandler.

Behandleren har bedt mig kontakte jer for flere behandlinger - hvordan gør jeg?

Det er som udgangspunkt altid behandleren selv, som anmoder om flere behandlinger, og dermed ikke dig. 

Der er dog hvilke undtagelser ved Tilvalg til din police, bl.a. Sundhedsordning eller Kronisk Lidelse. Her er det dig, som skal kontakte dit forsikringsselskab for at få en ny betalingsgaranti. 

Vilkårene for, hvem der skal anmode, fremgår af den mail du har modtaget ved oprettelse af sagen. 

Refusion

Skal jeg selv lægge ud?

Du skal ikke selv lægge ud for din behandling, så længe ydelserne er dækket af dine forsikringsvilkår, og du har kontaktet os inden du starter din behandling. Vi kan ikke garantere dækning, hvis du først kontakter os efter du er startet op i behandling. 

Hvordan får jeg refunderet en regning?

Hvis du selv har lagt ud for en behandling, som burde være dækket af dit forsikringsselskab via PrimaCare, skal du sende regningen, kvittering for betaling samt dine kontooplysninger til kontakt@prima-care.dk